عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

تا...

 تا چشم بر هم میزنی...

حرفهامان ناتمام...

تا آغاز میکنیم وقت رفتن است

و باز هم همان حسرت همیشگی

 ثانیه ها رفته اند... ای دریغ!

ناگهان چقدر زود دیر میشود... 

گر...

گر زجهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

سرزنشم گر کنی، هیچ نگیرم به دل

هرچه ملامت برم از تو نخواهم گذشت

دست زجان برکشم،گر تو بخواهی چنین

اول و هم آخرم از تو نخواهم گذشت

گر بروم از جهان مهر تو دارم به دل

کز ز همه بگذرم از تو نخواهم گذشت...

 

احساس...

 شعر مرا از بر کن

 بنشین روی نسیمی

 که ز احساس برون می آید  

برو آن گوشه باغ

 سمت آن نرگس مست

 که ز تنهایی خود دلتنگ است

و بخوان در گوشش

و بگو باور کن  

یک نفر یاد تو را

 دمی از دل نبرد ...

خدا...

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او
خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من
کسی را ندارد...شاید توبه کرد...
 


بنده ی من تو  هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار
همین یک بنده را دارم
و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری