عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

بغض...

خدایا قربون بزرگیت.. 

امشب خیلی دلم گرفته. 

بغض داره خفم میکنه. 

جمعه

غروب جمعه که می شود

ترس برم می دارد...

نکند من باعث نیامدنت بودم...

ای خدا...

ای خدا... 

         یه دنیا 

               دلم گرفته

هرگاه...

هرگاه مرا دوست نداشتی فریاد مکن
آهسته در گوشم بگو تا بمیرم 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

***

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی    چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی  

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com 

دانی چه زمان دین و دلم دزدیدی     آن لحظه که دزدیده نگاهم کردی 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com 

گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم    به دو عالم ندهم لذت بیماری را