عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

سال نو مبارک...

گر تو سبزی سبزم،گر تو شادی شادم 

من ز شیرینی تو فرهادم 

وطنم 

ایرانم 

عید آن روز مبارک بادم 

که تو آبادی و من آبادم 

 سال نو پیشاپیش بر همگی دوستان مبارک 

منو...

منو واسه وقتی می خوای که خلوته دور و برت...!! 

قشنگترینم...

میدونی چراوقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رومیبندی؟

وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟ 

وقتی میخوای کسی رو** ببوسی** چشمهات رو میبندی؟

چون قشنگ ترین چیز های این دنیا قابل دیدن نیست

دوست داشتن...

در زندگی انسان چیزی به زیبایی دوست داشتن نمیرسد

                                                                        (ژرژ ساند) 

دلم میخواد ...

دلم میخواد که روزی صد هزار بار
بهت بگم دوست دارم عزیزم
دلم میخواد که عمر و زندگیمو
به پای عشق خوب تو بریزم
دلم میخواد که از لبای گرمت
گلای سرخ بوسه رو بچینم
دلم میخواد جواب دوست دارم رو  

**تو چشمای قشنگ تو ببینم **