عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

چشمات...

 آنکه چشمان تو را این همه زیبا می کرد


کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد


         یا نمی داد به تو این همه زیبایی را           

       

      یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد       

      

 ========================================

شک نکن
نه حالا و نه هیچوقت
به چشمانم
به عشقم
به بودنم کنار تو
حتی اگر دستانم حائلی باشد برای یکی شدن
مرا ببین
آنگونه که هستم
آنگونه که می خواهی
آنگونه که شایسته توست مرا بساز
اما هرگز لبخندت را از من مگیر

 

خدایا...

خدایا !
تورا قسم به عاشقان بی نشانت
تورا قسم به دعای شبانه مجنونان درگاهت
تورا قسم به نیایش سبز سحرخیزانت
تورا قسم به نمازهای عاشقی،
تورا قسم به اشکهای منتظرانت
توراقسم به سجده های پی درپی دوستدارانت
تورا قسم به دلهای پاک و صاف مشتاقانت
توراقسم به هرآنچه زیباست ، تو را قسم به هرآنچه با عظمت تو روان است
تو راقسم به هرآنچه تو دوست میداری
مباد که تنهایمان گذاری ،.. مباد که مارا از درگاهت برانی و به غیر واگذاری
  

=================================== ============= 

دلــم کــه تنـــگ می شــود
پای لحظه های خالی از تو
بــساط اشک پهن می کــنم

گوش خیالم را به گذشته می چسبانم
صدایت را از امواج پراکنده ی زمان جمع می کنم
پژواک صدایت بر دیوار ذهن می کوبد
پر از آواز می شوم از تو

مگرغیر از این است
که توهم هم وجود دارد؟
باشد ...
به خودم دروغ نمی گویم!
اما به حقیقت دقایق پریشان عاشقی سوگند
دلم برای این توهم تنگ می شود

 

عشق از دیدگاه دکتر شریعتی...

باتو،همه ی رنگهای این سرزمین مرا نوازش می کند 


باتو،آهوان این صحرا دوستان همبازی من اند 


باتو،کوه ها حامیان وفادارخاندان من اند 


باتو،زمین گاهواره ای است که مرا در آغوش خود می خواباند 

ابر،حریری است که برگاهواره ی من کشیده اند 


وطناب گاهواره ام را مادرم،که در پس این کوه هاهمسایه ی ماست در دست خویش دارد 

 

 =========================================================== 

 

برای تویی که...

 

 

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

برای تویی که وجودم بی ارزشم را محو وجود نازنین خود کردی...

برای تویی که هر لحضه دوری ات برایم مثل یک قرن است....

برای تویی که ســـکـــوتــــت سخت ترین شکنجه من است....

برای تویی که قــــــــــــلــــــــــــــبـــــــــت پـــــــــــــاک است...

برای تویی که در عشق، قـــــــــــلــــــبــــــــت چه بی باک است...

برای تویی که عـــــــــــشـــــــــــــقــــــــــــــــت معنای بودنم بود...

برای تویی که غـــــــــــــــمـــــــــــــــهـــــــایــت معنای سوختنم بود                 

 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

گر نیمه شبی مست در آغوش من افتد

چندان به لبش بوسه زنم کز سخن افتد

صد بار به پیش قدمش جان بسپارم  


یکبار مگر گوشه چشمش به من افتد 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 **زندگیم به فدات قشنگم ** 

فقط تو...

 

 

 

سلام .یه سلام پر از مهر و محبت خدمت همه ی شما دوستای عزیز.  

 

 

 

واسه من مثل یه خوابه دیدن تو
لحظه هام پر شده از دوست داشتن تو
می شه با تو عاشق همیشه باشم
با تو هم قصه این ثانیه ها شم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره
بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی رو با تو عشقت رو می خوام
تو نباشی من همیشه تنهام
می خوام تا ته دنیا با تو باشم
دوست دارم تو خواب و رویا با تو باشم
تو این شب های خالی از ستاره
کاش می شدن تو آسمونا با تو باشم
خط بکش روی تمام بی کسی هام
بی تو از این لحظه ها چیزی نمی خوام
من به جز نگاه تو چیزی ندارم
بی تو از تمام دنیا در فرارم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره
بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی رو با تو عشق رو می خوام
تو نباشی بی تو من همیشه تنهام  

 

============================== 

*.*عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان"*.*