عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

حسین (ع)...

دانی که چرا کعبه ی حق گشته سیه پوش 

زیرا که خدای تو عـــزادار حسیــــــــن است  

در هوایت...

در هوایت بی قرارم ، بی قرارم روز و شب
سر زکویت برندارم ، برندارم روز وشب
جان روز و ، جان شب ، ای جان تو
انتظارم ، انتظارم روز و شب
زان شبی که وعده کردی روز وصل
روز و شب را می شمارم روز وشب
ای مهار عاشقان در دست تو
در میان این قطارم ،این قطارم روز و شب 

مثل یک....

دیر گاهیست که من آمدنت منتظرم
مثل  یک شاخه ی بید
در خزانی که تو اش ساخته ای
همه خشکید تنم
و سپس
ریخته شد برگ و برم
با تو گفتم که چرا؟ با که؟ کجا؟
چیست در من که چنین میدهد آزار تو را؟
ای سرا پا همه خوبی
گوش کن
عشق چیزیست که من بی تو نیاموخته ام
گر چه در شهر شما
خنده  دار است کسی
همچنان عاشق چشمی شود اما به خدا
من سرا پا همه ذرات تنم
لحظه ای نیست که یادت نکند
...لحظه هایم همه ارزانی تو 

 یسنا فاضلی

کاش میدانستی...

کاش میدانستی  

چشم هایم زشکوفایی عشق تو فقط می خواند

کاش می دانستی

عشق من معجزه نیست

عشق من رنگ حقیقت دارد

اشک هایم به تمنای نگاه تو فقط می بارد

کاش می دانستی

یه کسی هست که احساس تو را می فهمد

یه کسی از تب عشق تو دلش می گیرد

یه کسی از غمت امشب به خدا می میرد

کاش می دانستی

تو فقط مال منی

تو فقط مال همین قلب پر  احساس منی

شب من با تو سحر خواهد شد

تو نمی دانی من

چه قدر عشق تو را می خواهم

تو صدا کن من را

تو صدا کن من را که پر از رویش یک یاس شوم

تو بخوان تا همه احساس شوم

کاش می دانستی

شعرهای دل من پیش نگاه تو به خاک افتاده است

به سرم داد بزن

تا بدانم که حقیقت داری

تا بدانم که به جز عشق تو این قلب ندارد کاری

باز هم این همه عشق

این همه عشق برای دل تو ناچیز است

آسمان را به زمین وصل کنم؟

یا که زمین را همه لبریز ز سر سبزی یک فصل کنم؟

من به اعجاز دو چشمان تو ایمان دارم

به خدا تو نباشی 

بی تو من یک بغل احساس پریشان دارم

دلم تنگه...

به دیدارم بیا هر شب در این تنهایی تنها و تاریک خدامانند

      دلم تنگ است

         بیا ای روشن ای روشن تر از لبخند

            شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

                 دلم تنگ است 


                   دلم تنگ است

 

                      دلم تنگ است