عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دل تنگی..

                              

 

سلام عزیزان دل. 

                                  خوب هستین؟  

 خدا رو شکر . 

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 


دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد … 


دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند… 


دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد … 


دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد… 


دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد… 


دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد … 


دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد...  

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

                     جان من نظر یادتون نره   

 

                                                 مرسی بچه های خوب                             

                                                                 

                                                                                 

 

 

گل من..

سلام به دوستای خوبه خودم..

.

 

این دفعه تصمیم تصمیم گرفتم نماد بعضی گلها رو که بیشتر هدیه میدیم بذارم تو وب...

 

اصلا تا حالا فکر کردین وقتی به کسی گل میدین چه معنایی میده:

 

رز سرخ : عشق بی ریا ، زیبایی ، شجاعت ، تبریک و«دوستت دارم»

رز سفید : پاکی ، معصومیت ، راز ، سکوت ، فروتنی ، احترام و«عشق من به تو عمیق و خالصانه است»

رز صورتی : قدر دانی ، وقار ، ستایش ، همدلی ، لطافت ، شادمانی و«باور کن تو خیلی دوست داشتنی هستی»

رز زرد : شادمانی ، رفاقت ، شوق ، حسادت ، آغاز دوباره ، فراموش نکن و«معذرت می خواهم»

رز بنفش : عشق در نگاه اول  

رز نارنجی : اشتیاق ، شیفتگی ، آرزو                                                              تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

غنچه رز :  نماد پاکی و زیبایی ، جوانی و عشق نوپا                                     

یک شاخه گل رز : سادگی ، سپاس گذاری و عشق تازه

یک شاخه گل رز سرخ : دوستت دارم

رز سفید عروس : عشق مبارک و فرخنده

رز سیاه : مرگ

ترکیبی از رز سفید و سرخ : اتحاد ، سازش

رز کاملا شکفته : من متعهد به تو هستم ، هنوز دوستت دارم

یک دسته گل رز کوچک : من به یاد تو هستم

دسته گل رز : قدردانی

گل داوودی : حقیقت،«تو دوست فوق العاده ای هستی»

نیلوفر آبی : حقیقت

نرگس : غرور ، خودبینی

بنفشه : اندیشه ی ناگفته ، سفر ، سفر بخیر ، پاکدامنی و فروتنی

سوسن سفید : دوشیزگی ، پاکی

اقاقیا : عشق پاک ، عشق پنهانی

بگونیا : هشدار

کاکتوس : پایداری و استقامت

کاملیا صورتی : در آرزوی تو هستم

کاملیا قرمز : عشق تو همچون آتشی در قلب من است

کاملیا سفید : تو درخور پرستش هستی

میخک : شیفتگی ، عشق زن ، ستایش ،« بله»

قاصدک : وفاداری ، خوشبختی ، صداقت ، پیام آور عشق ، خاطرات گذشته ، عشق ناب

«فراموشم نکن»

پیچک : عشق ، صداقت ، وفاداری

نسترن : آرزو ، همدلی ،« دوستم داشته باش»

لادن : پیروزی ، غلبه ، فتح

لاله : عاشق تمام عیار ،« باور کن»

ارکیده : عشق ، زیبایی

نرگس زرد : احترام ، جوانمردی ،« تا زمانی که تو در کنار من هستی خورشید بر من خواهد

تابید»

پامچال : بدون تو قادر به زندگی کردن نیستم

اطلسی : شرم ، ازدواج فرخنده

یاسمن : شادی ، شیرینی ، دلپذیری ، وقار

رزماری : یاد آوری خاطرات ، یادگاری

آلاله : زرق و برق

آفتابگردان : ستایش ، غرور ، پرستش

مریم : لذت

گلایل : صداقت ،« به من فرصت بده»

زنبق : اندوه ، تاسف

آنتوریم : عاشق

وغ بهشتی : شکوه ، عظمت

راستی اگه بخواین به عزیز ترین دوستتون هدیه بدین چه گلی میدین؟ 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

فراموشت نکردم...

فراموشت نکردم

تو ای گل بهارم

بیا بمون کنارم

برات ترانه دارم

عشق و صفا میارم

دلهوره ی ندارم

عشقی که با تو دارم

عشق ناب...

سلام به همه ی دوستای خوبم 

در چه حالین؟ 

 

امشب یه شعر براتون میزارم امیدوام که خوشتون بیاد

 

  

دوستت دارم

 

نگو قراره که دیگه یه لحظه پیشم نباشی

نمیذارم یواش یواش هم رنگ سایه ها باشی

دسته گلها تو نمیخوام

خاطرهاتو نمی خوام

خودت که بهتر میدونی که من فقط تو رو میخوام

گل های باغچه رو برات تک تک و از شاخه چیدم

ببین چقدر جون میکنم بهت بگم دوست دارم

 بهت بگم دوست دارمممممممم