عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

خدا...

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او
خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من
کسی را ندارد...شاید توبه کرد...
 


بنده ی من تو  هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار
همین یک بنده را دارم
و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری
نظرات 8 + ارسال نظر
تنها شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

خدایا عشق بی آلایشم ده
مرا خالص کن و پالایشم ده
ز رَوح و رحمت خود در دو دنیا
خدایا کوثر آرامشم ده

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

در یک اشنایی دوستانه ما به هم دست دادیم...

تو فقط دست دادی اما من همه چیز از دست دادم...



ای کاش سرنوشت جز این مینوشت .....

علی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

خانه ای ساخته ایم
سایه بانش همه عشق
زیر پا فرش غرور و حصارش همه تکرار صفا
ما در این جمع لطیف
لطف دیدار تو را می طلبیم
........................................................................................................
سلام...
دوباره با دلگرمی هاتون منو از ادامه ندادن راه منصرف کنید.....
توقع داشتم آپ شدی بهم خبر بدی...

[ بدون نام ] دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم
نفس بجز تو نخواهم برای کس بزنم

مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن
که آخرین نفسم را در رکاب شما بزنم

تنها دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

وقتی که میان سیاهی ٍ آفتاب ، در آغوشم کشیدی ،صدای فرشتگان ٍ هوس باز را از عرش ٍ الهی ، می شنیدم

دل شیدا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://dele-shayda.blogfa.com

سلام صدف جون
خوبی شما؟؟
مرسی که بمن سر زد خیلی خوشحال شدم مطالب وبلاگتو تا حدودی خوندم اخرین پستت واقعا خوندنی بود و عین واقعیت
گلم البته که با تبادل لینک موافقم من شمارو لینکیدم ممنون میشم که ولاگهای منو لینک کنی

www.dele-shayda.blogfa.com دل شیدا

www.tarahaan.blogfa.com طراحان

همیشه منتظر حضور گرمت هستم راستی داشت یادم میرفت من برای آپهام نمیتونم کسی رو خبر کنم چون واقعا تعداد لینکهام زیاده و کامنت تکراری هم نمیزنم گلم ممنونم

دل شیدا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://dele-shayda.blogfa.com

¨°؛¤ّ„¸ ¸„ّ¤؛°¨¨°؛¤ّ„¸¨¨°؛¤ّ„¸¨°؛¤ّ„¸ ¸„ّ¤؛°¨¨°؛¤ّ„¸¨¨°؛¤ّ

میکل آنژ

عشق ، وسیلهء رسیدن به خداست


¨°؛¤ّ„¸ ¸„ّ¤؛°¨¨°؛¤ّ„¸¨¨°؛¤ّ„¸¨°؛¤ّ„¸ ¸„ّ¤؛°¨¨°؛¤ّ„¸¨¨°؛¤ّ

دل شیدا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://dele-shayda.blogfa.com

فرانسوا ماری ولتر

پیوند عشق حقیقی حتی به مرگ گسیخته نمی شود چه برسد به دوری
عشق در جهان بی دینان نیز همه را به خداپرستی برمی انگیزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد