عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

من...

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم

زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند...

نظرات 3 + ارسال نظر
* دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

هیچ کس حق تنفر ندارد چون بسیار دوست داشتنی اند کسانی که دوستان من هستند

به قول دوستم: ای جان.

تنها سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

صبور نازنین
آرام دلم را با خودت بردی

چه خوشگل گفتی.

* چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

روز و شبم شدی تو ،از آن لحظه که آمدی…
قانون زندگی ام بهم خورد، از لحظه ای که به قلبم آمدی…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد