عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عکــــــــــس...

نظرات 7 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

وای وای چه عکس گمراه کننده ای(خنده)

کمی دیگه نگاش کنم از راه به در میشم(شدت خنده)

مریم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.mbn74.blogfa.com

تولد وبمه بدو آپم![گل]

* چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

عجب روز های خوبی داشتم دیروز و امروز

تنها چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

عشق بازی برگ و باد را دیده ای؟!

در هم می پیچند و عاشق تر می شوند.

به خیالم نطفه ی سیب را به وقت عشق بازی برگ و باد بسته اند...

تنها چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

با شبی که در چشم هایت در گذر است


مرا به خوابی دیگر گونه ،


بیداری بخش


چرا که من حقیقت هستی را

در حضور تو جسته ام

و رویاروی تو صبحی است


که رنج شبان را از یاد می برد

بگذار صبحم را به نام تو بیاغازم

تا پریشانی دوشینم ،از یاد برده باشد.

شمس لنگرودی

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

بعضی دیدارها خیلی شیرین ُ خوب و گوارا هستند که دوست ندارم با هیچ چیز عوضشون کنم .
میشه گفت لحظات ناب زندگیم هستند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ



فقط خودش :

من یه دیوونم که جز "خیال تو"
کسی با من زندگی نمیکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد