عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

قلــــــب تــــــــو...

دلتنگی هایم
با صدای تپش های
قلب تو
پایان می یابند
من
خودم را
لحظاتم را
با صدای تو
کوک کرده ام

بیا

کوکم دارد تمام میشود

نظرات 11 + ارسال نظر
Mehdi سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://Mhi12.blogsky.com

سلام؛ بد نبود! یعنى خوب بود!

Daisy سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://daisyindecember.blogsky.com/

باید امشب با ساز تو،کوک کنم ساعتمو
که آخر ترانه هات،تموم کنم طاقتمو

* سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

اگر خودت در کنارم نباشی باز هم به یاد توام



~ برایِ تو ، که همه ی زندگیمی ~

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ



دوست دارم دوباره بگم : عکس گوشه ی وبلاگت خیلی باحاله .
سرشار از لذت و خاطره است واسه هر عاشق

محسن سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://IEEEE.blogsky.com

بازم سلام
فکر کنم شما یادتون رفت منو لینک کنید

آوا چشم آبی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://gfffff.blogfa. com

__________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::** سیــــ ــلوم عزیـــ ــزم خوفـــ ــیـ ؟
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *. *.°
º
...°
....O
.......°o O ° O . خوشحــ ـــال میشــ ـم به وبــــمــــ سر بزنـــیــ .
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o . منتظــ ـــر حضــ ـــور گرمــ ـــت هستــ ـــم.
...........O..........
آجی منتظرتم نوشته هات عالی بودن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

همه دردم این است

یک نفر در زندگی ِ من هست

که نیست ....!

تنها چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

تنهایی ؟
من منتظر میمونم تا خدا جوابمو بده


شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکنم .

شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکنم

یعنی چی قشنگ؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

من دیر رسیدیم

من گل عشق را جستجو می کنم

در حالیکه زمانه ام با عشق ، بیگانه است.

تنها شاخه ای که در وجودم است همان زندگی عاشقانه ایست که تو به من عطا کردی .

تقدیم به یارم و آرزوی دست نیافتنیم

؛ پس منتظر میمونم تا خدا جوابمو بده : اون دنیا انشاء الله ؛


* چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

خواب دیدم؟
بیدار بودم؟
رویا بود؟
هرچی بود که خیلی شیرین بود
فقط میدانم عشق و مستی بود
نادر و گرانبها
مثل یه الماس زیبا!

maryam پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.mbn74.blogfa.com

salam azizam merci lotf dary

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد