عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

همیشه که نباید عنوان داشته باشه...

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی  

 به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون

 ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن...

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ


دنیا را می دهم برای لبخندت
هراسی نیست

شاد که باشی دنیا دوباره از آن من است!!!

تنها سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ


عذاب دوست داشتن تلافی گناهمه...



بی تو کدوم ستاره

پا به شبم بزاره...؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

عطش
عشقم رو با همه دردسراش دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد