عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دلتنگ...

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن  

درجاده ای که درآن هیچ بادی نمی وزد!

نظرات 4 + ارسال نظر
* دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

ای روشنائی مهتاب من؛ای درخشش افتاب من؛ای سرشک شب تاب من؛ای شاهد بیتاب من
ای که دلم را به دستت سپرده ام شاید که با خنجرعشقت شرحه شرحه اش کنی و با نرگس مستت شاهد باشی که بر تمام یاخته هایش نوشته ام:
تورامی پرستم
ای ؛
حکایت؛روایت؛محبت؛صداقت؛نبوت؛امامت
ای؛
انکه تو هستی تمام بودن ونبودنهای من
ای؛
کمال؛افتخار؛ظریف الظهور؛معنی المعانی
مگذاردراین دل سودا زده و این شیدای بی فرجام انتظاربمیرد
بیا؛بیا؛بیا...........

جواد دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام اجی
خوبی؟

* سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

تنهایی هایم پر از یاد توست...
قلبم منزلگه عـــشـــق توست...
احساسم از آن وجود نازنین توست...

تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...
چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...
مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...
سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است....
عـشقت معنای بودنم است...

آرزوهایت آرزویم است

بهترینم

آوا چشم آبی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://gfffff.blogfa. com

______________%%
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%______آپم____%%
_________%_______آپم_%%
_________%%_ آپم ____%%
________%%_______آپم_%%%
_______%%_آپم_________%%%
______%%__________آپم___%%
_____%%______آپم_________%%
_____%%_________آپم______%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%___________آپم__%%%
_______%%%_____آپم______%%%
_________%%%%______آپم_%%%
___________%%%%%%%%%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد