عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

حال من...

 

رفتار من عادى است
اما نمى دانم چرا
این روزها

از دوستان و آشنایان

هر کس مرا مى بیند
از دور مى گوید
این روزها انگار
حال و هواى دیگرى دارى
اما
من مثل هر روزم
با آن نشانى هاى ساده
با همان امضا
همان نامو با همان رفتار معمولى
مثل همیشه ساکت و آرام
...!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
* یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام صدفه صبور دریای عشق من . شروع با ص چه زیباست اگر باشد شروعه شهرت که دگر نظیر ندارد.

سلام قشنگ.
فدات شم الهی.

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ


و غیر از این رفتار معمولی
و غیر از این حال و هوای ساده و عادی
حال و هوای دیگری
در دل ندارم
رفتار من عادی است


تنها دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

زندگی با عشق زیباست

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

اون چتر شد و من هرگز نفهمیدم چرا خیس نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد