عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دریای خون...

اگرچه جای دل دریای خون در سینه دارم
ولی در عشق تو دریایی از دل کم می آرم
اگرچه روبروئی مثل آئینه با من
ولی چشمام بسم نیست برای سیر دیدن 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

مانده ام تنهای تنها با غمت ای نازنین

در اتاقی کز هوایش شعله میریزد زمین

دیده گریان خانه ویران قبله گاهم عشق یار

رشته ی قلبم بریده از نوا ها ی حزین

...................................................

اپم....[گل]

* پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمم به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی...

و حالا سالهاست یواشکی دوستت دارم...

(چارلی چاپلین)

رسول جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.rmsh.blogsky.com

نشد
مزاهم میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد