عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

کسی را که...

کسی را که دوست داری،تورا دوست نمی دارد.

کسی که تورا دوست دارد،تو دوستش نمی داری.

اما کسی که تو دوستش می داری و

او هم تورا دوست داردبه رسم وآیین هرگز به هم

نمی رسند واین رنج است......! 
 

                                                                 ( دکتر علی شریعتی) 

نظرات 23 + ارسال نظر
تک ستاره ... یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

دست هایت را دوست می دارم
که مظهر نجابت اند
و نگاهت که تنها بهانه ای برای بودن .
با تو زیستن رویای است ، می دانم
با این همه
ای خیال ، ای افسانه ، ای رویا ،
حضورت تا همیشه جاری باد .

* یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

شاعرانه بستره ای است شب
و وعده گاه هم آغوشی
و رقیبی است ناگزیر شب
که تو
این خدواوندگار زیبایم را
با معصومانه حسرتی
گاه می چراند چشم .

پنداره خلقت ، تثلیثی ساده بود
تنها پنداره ای که مَنَش تواند فهمید
تو ، خدا و عشق .

ای خیال ! ای افسانه ! ای رویا !
بهانه ام باش
بهانه ام باش تا همیشه
بهانه ای برای بودن .

تنها یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

معنای زنده بودن من، با تو بودن است./ نزدیک، دور/ سیر، گرسنه/ رها، اسیر/ دلتنگ، شاد/ آن لحظه ای که بی تو سرآید مرا مباد!/ .../ معنای عشق نیز در سرنوشت من/ با تو، همیشه با تو، برای تو، زیستن.

من ندانم که کیم/ من فقط می دانم/ که تویی،/ شاه بیت غزل زندگیم



تقدیرم را دوست دارم

چون همانیست که من می خواهم...

یک اسم با دو " نقطه " و یک " ه" تنها

تقدیرم را دوست دارم

چون همانیست که من می خواهم...

یک اسم با دو " نقطه " و یک " ه" تنها

*فوق العاده زیبا بود*

amin Os یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://WWW.BOYS-1995.BLOGFA.COM

سلام
ممنون
شما چطورین؟
تعطیلات؟
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
بهتر از این نمیشه
واس شما چی؟
خوش میگذره؟؟؟؟؟

amin Os دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ق.ظ http://WWW.BOYS-1995.BLOGFA.COM

حتی بیشتر از خیلی
خیلی خیلی خوش میگذره
نمیدونی چه حالی میده
بازی کردن نقش سفیر کبیر
دور زمین

تنها دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

گر عمر ابد خواهم از آن است که خواهم , آنقدر نمیرم که به جای تو بمیرم

تقدیم به
آغوش مادری زیبا

من دربهترین لحظه ها

هنگام بویدن آغوش پر مهرش

و دهانم که تمام خواستن بود

درنوشیدن از شیر عشق

و نوازش مادر...

در آسمان چشمانش پروازم.....

شیدا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://sheidaei.mihanblog.com

آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بحث و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند

سال نو مبارک

تک ستاره ... دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

قلب آدمی که به دوست داشتن، هوایی شود،آنگاه هر کلام که از تو بیاید، رقص کنان و پای کوبان در دل غوغا می‌آفریند.

مهربان خدای من: آدم موجود غریبی است، با کلامی از دوست زنده می‌شود. مهم نیست که آن کلام چه باشد، همینکه چراغ رابطه روشن بماند، با هر پیامی، اشارتی، خط نوشته‌ای، به هر بهانه‌ای که باشد. کلمه‌ها همیشه هم با گفت و صوت نیستند، گاهی مثل نشان تو می‌ماند که خاک را هم جان می‌دهد وعاشق می‌کند.


"اقیانوس مهر خداوند بی انتهاست "

mbn دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.mbn74.blogfa.com

عیدت مبارک عزیزم

عباس سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

نه اشکال نداره کنجکاوی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)

* سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

زندگی پر از رویایی ام رو از یارم دارم و همیشه ازش میخوامش

تنها سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

دکتر شریعتی : «کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ،آن هم به سه دلیل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم – که از همه تهوع آور بود- اینکه در آن سن و سال، زن داشت. !… چند سالی گذشت یک روز که با همسرم ازخیابان می گذشتیم ،آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه خودم زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم
-----------------
آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش
ـــــــــــــــــــــــــــــ

هر لحظه حرفی در ما زاده می‏شود

هر لحظه دردی سر بر می‏دارد

و هر لحظه نیازی از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش می‏کند

این ها بر سینه می‏ریزند و راه فراری نمی‏یابند

مگر این قفس کوچک استخوانی گنجایش‏اش چه اندازه است؟

mbn سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.mbn74.blogfa.com

خواهش گلمــ♥ــ

جواد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام

عباس سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

سلام.دوست داشتی بیا و درباره اون آخرین پستم که درباره جاستینه نظر بده.
البته خواستی بدی اول بخونش بعد بده.
چون نخونده برام ارزشی نداره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

قطار می رود

تو می روی

تمام ایستگاه می رود

و من چه قدر ساده ام

که سالهای سال

در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

و همچنان

به نرده های ایستگاه رفته

تکیه داده ام...

«قیصر امین پور»

تنها سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

در کوی خرابات ، مرا عشق کشان کرد
آن دلبر عیار مرا دید و نشان کرد
من در عجب افتادم از آن قطب یگانه
کز یک نظرش جمله وجودم همه جان کرد


باز می گوید:

به کار خویش می رفتم به درویشی خود ناگه

مرا پیش آمد آن خواجه بدیدم پیچ دستارش

اگرچه مرغ استادم ، به دام خواجه افتادم

دل و دیده بدو دادم شدم مست و سبکبارش

بگفت ابروش تکبیری بزد چشمش یک تیری

دلم از تیر تقدیری شد آن لحظه گرفتارش

مولانا در تعبیر شمس

* سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

از عشق وجودم - صدفم چشم به راهتم همیشه

عشق و زندگی خاطرم را پر از اطمینان
اطمینان از ماندن



دوستت دارم صدف جان



جواد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام اجی
خب چکار میکنی اجی اخه
شما که نمیتونی زشتی منو درست کنی[ناراحت]

عباس چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

ممنون از نظرت.

عباس چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

قضاوت صحیح حاصل تجربه است و خود تجربه حاصل چند قضاوت غلط.
همین.

مرسی.خیلی قشنگ بود.

عباس جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

خوب کاری کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد