عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

تو...

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد
من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ


گفتم عشق چیست ؟

به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."

به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

دو تا دو بیتی میگم واسه عاشقا

۱:

آنقدر بوسیدمش تا خسته شد

خسته از بوسیدن پیوسته شد

خواست تا لب بر شکوه وا کند

لب نهادم بر لبش تا بسته شد

۲:

گفته بودم که اگر بوسه دهی ، توبه کنم

که دگر باره از این خطاها نکنم

بوسه دادی ، چو بر خاست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی بی جا نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد