عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

بمون با من...

بمون با من گل تشنه               ببین دل بستن آسونه

ولی دل کندن عاشق               مثل دل کندن از جونه

چراغ گریه روشن کن               شب دلشوره وارفته

کنار این شب زخمی                بمون با من بمون با من

ببین امشب به یاد تو                فقط از گریــه میـبارم

حلالم کن تو میدونی                دلٍ بی طاقتی دارم

تماشا کن صدایی که               به دست بادها دادی

تماشا کن چراغی که               به تاریکی فرستادی

میون رفتــن و مــوندن              کــــنــارٍ تـو گـرفـتـــارم

تنٍ بی سر ٬ سرٍ بی تن           نگو دست از تو بردارم

اگه بعد از تو می مونم             اگه بعد از تو می پوسم

خداحافظ خداحافظ                  تو را با گریه می بوسم

نظرات 2 + ارسال نظر
Momex جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://momex.blogfa.com

سلام آجی صدف خودمون ،خوبی سلومتی چه خبر؟؟
من یه مدت فکر کنم کم رنگ باشم ولی بهتون سرمیزنم ولی آپ نمیتونم بنمایم همین!

شاد زی

تنها یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

نیستی خوش سلیقه ؟ بابا ما هر روز منتظریم جدید ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد