عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

اگر...

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن 

اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن 

بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com

نظرات 4 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام با مرام دو جمله تقدیمت

زندگی مثل دوچرخه سواری است. برای حفظ تعادل باید حرکت کنید

همه دوست دارند که به بهشت بروند, ولی کسی دوست ندارد که بمیرد.

سلام به روی ماهت.عزیزدلم با نظرات دوستت رو شرمنده میکنی.

تنها چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

دل من همیشه در انتظار حرفهای قشنگ توست ...

دستات رو میبوسم صدف جان

یاسمن چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://living.blogfa.com

سلام
این که نوشتی لاوه یا لره ؟؟؟ D:
حالا این یو منم؟!!!D:
نوشتی آی لره یو ...








حالا فردا نیای بزنیم
شوخی کردم (:

تنها چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

تنها : سلام وبلاگ خوبیه! موفق باشی موفق باشی و پایدار دوست من


آری آغاز، دوست داشتن است،
گرچه پایان راه ناپیداست، من به پایان دگر نیندیشم،
که همین دوست داشتن زیباست...
(فروغ)


خداوندا !!!
دستهایم خالی است و دلم غرق در آرزوها، یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...
(کوروش کبیر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد