عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

نفسم تویی...

جغرافیــای کوچــــک من بازوان توســـت 

 

ای کاش تنگتر شود این سرزمین به من  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
alireza جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede veblagam bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.

تنها جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ق.ظ

کسی بجز تو یارمن نیست...

نه میشه با تو سر کنم،نه میشه ازتوبگذرم


بیا به داد من برس من از تومبتلاترم


بگو کجا رها شدیم،بگو کجای رفتنیم


من ازتو درگریزو تو،چرا همیشه بامنی


کسی بجز تو یار من نیست


گذشتن از تو کار من نیست


بجز خیال تو هنوزم


ببین کسی کنار من نیست


دوباره تبت داره نفسمو میگیره


دوباره هواداره پی حرف تو میره


این خونه بی تو طاقت زندگی نداره


حتی نفس هام تورو بیاد من میاره


کسی بجز تو یار من نیست گذشتن از تو کار من نیست


بجز خیال تو هنوزم ببین کسی کنار من نیست.

تنها جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ق.ظ

`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨` ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸
...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...* *
میگن آدم باید برای رسیدن به عشقش از تمام دنیا بگزره... ولی تو که دنیای منی چطوری ازت بگزرم؟
*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸
***************

پر پرواز ندارم

اما

دلی دارم و حسرت درناها

و به هنگامی که مرغان مهاجر

در دریاچه ی ماهتاب

پارو می کشند

خوشا رها کردن و رفتن!

خوابی دیگر

به مردابی دیگر!

خوشا پرکشیدن خوشا رهایی

خوشا اگر نه رها زیستن مردن به رهایی!

آه این پرنده

در این قفس تنگ

نمی خواند!!!

faryad جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://mojebigarar.blogfa.com/

روز قدس است نباید این فرصت را از دست داد باید از شلوغی خیابان ها استفاده و یک ضربه کاری دیگربه این نظام جهل و جنایت وارد نمود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد