عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

فقط تو...

 

 

 

سلام .یه سلام پر از مهر و محبت خدمت همه ی شما دوستای عزیز.  

 

 

 

واسه من مثل یه خوابه دیدن تو
لحظه هام پر شده از دوست داشتن تو
می شه با تو عاشق همیشه باشم
با تو هم قصه این ثانیه ها شم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره
بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی رو با تو عشقت رو می خوام
تو نباشی من همیشه تنهام
می خوام تا ته دنیا با تو باشم
دوست دارم تو خواب و رویا با تو باشم
تو این شب های خالی از ستاره
کاش می شدن تو آسمونا با تو باشم
خط بکش روی تمام بی کسی هام
بی تو از این لحظه ها چیزی نمی خوام
من به جز نگاه تو چیزی ندارم
بی تو از تمام دنیا در فرارم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره
بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی رو با تو عشق رو می خوام
تو نباشی بی تو من همیشه تنهام  

 

============================== 

*.*عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان"*.*

نظرات 3 + ارسال نظر
mehran چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ق.ظ http://bodysilver.blogsky.com

salam sadaf khanom
website kheili khoshgelo zibai dari
ma ham shomaro dost darim
ishala moafagh bashi
ya hagh

دوست عزیز مرسی که بهم سر زدی.

دختری باطعم شکلات چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://chocletegirl.blogfa.com

سلام عزیزممم من لینکت کردمممم توام بلینک
خواستی بگووو رمزووو بدمم

مرسی که بهم سر زدی.اگه رمزو بدی ممنون میشم.

سعید پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.eshghepakesm.blogfa.com

وبلاگت خیلی قشنگه صدف .موفق باشی

مرسی که بهم سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد