عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دل تنگی..

                              

 

سلام عزیزان دل. 

                                  خوب هستین؟  

 خدا رو شکر . 

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 


دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد … 


دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند… 


دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد … 


دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد… 


دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد… 


دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد … 


دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد...  

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

                     جان من نظر یادتون نره   

 

                                                 مرسی بچه های خوب                             

                                                                 

                                                                                 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ http://parishooni.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
ممنون از اینکه به وبلاگ پریشونی سرزدی
ایام به کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد