عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

رضا کاظمی...


هرچه گفتنی بود، گفتیم

هرچه شنیدنی، شنُفتیم

باقی‌اَش دیگر

با بوسه‌هایی که بهتر از ما

زبانِ هم را می‌فهمند!

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

پاکترین هوای دنیا


متعلق به لحظه ای است


که دلمان هوای هم میکند

* جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

عشق تو دامن کشان/ می برد جان مرا/جان به قربان دلت/عشق کجا و جان کجا/ای عزیز دل من/عاشق روی توام/ماه من,مهتاب من/مست و حیران توام/تو تمام عشقمی,ضربان قلبمی/زندگیمی,تو بهار عمرمی/تموم پنجرهای قلبمو/رو به سوی عشق تو باز می کنم/میون صدتا گل اقاقیا/من گل روی تو رو بو می کنم


شرمنده کردی.

* پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ق.ظ

تو مثله یه سر پناهی واسه عابر غریبه
مثله چشمای قشنگی که تو حسرت یه سیبه


مثله قصه های زیبا پری از خوابای رنگی
حیفه که پیشم نمونن چشای به این قشنگی

بابا ایول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد