عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

درنگی کن در آغوشم...

درنگی کن در آغوشم که امشب
فروزانست بزم عشق دیرین
نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح
ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . . .

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ


عشق من :

تمام روزای قشنگی که با تو گذشت و تموم شد

رو دوست دارم و فراموش نمیکنم

* جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

تو سزاوارتــ ـــ ــرین
سبز تــــ ـــ ــ ـ ـــــــــــرین
و پر احساس تــ ـــ ـ ــرین
حرف مــ ـ ـنی


نه اصلاْ

فکر کنم اونروز دیگه خسته شده بود از من

تنها شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ

اگه داشتم تو رو دنیام یک صفای دیگه داشت

شب عشقم واسه من حال و هوایی دیگه داشت

اگه داشتم تو رو رسوای عبادت می شدم

دلم این خسته عاشق یک خدای دیگه داشت

سپیده دم آرزوم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

در آغوشم که بودی ...
حتی با چشمان بسته نیز می توانستم آرامش دریای مهربانی چشمان بسته ات را ببینم .

بار دیگه نمی دانم این آغوش واقعی است یا خیالی

اما هر چه هست آرامشی در آن نهفته است که حتی با چشمان بسته می توان فهمید

* شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ


با تـو دنیـــا مــال مــن بود...مــال مــن

زندگی جزء تو برام هیچی نداشت

تنها شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

نگاهم برای تو

* یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ



؛آتش گرفته است سینه ام از فراق یــــــــــــار؛



همه آتش عشق به تو اســــــــــت ای جانم

من که بــــلبل گشــــــــــــــــته ام ، گـــــــــــل یافـتـــــم

آوا چشم آبی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://gfffff.blogfa. com

سلام آجی صدف خوفی؟ یه سر بهمون بزن آپم

* یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ





؛ همیشه به یاد تو زیبای زندگیم ؛

[ بدون نام ] یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ





؛ همیشه به یاد تو زیبای زندگیم ؛




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد