عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

انار...



انار، فصل ندارد

هر وقت تو بخندی

می‌شکفد!

                               رضا کاظمی

نظرات 6 + ارسال نظر
* دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ

بهترین میوه هر فصل فقط انار
لبان یار به رنگش
قلب یار به رنگش
خون یارم به رنگش

ای جان.

* دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ

پرسپولیس من و صدف هم به رنگش

قشنگه.

تنها سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

وآن بهار ،وآن وهم سبز رنگ

که بردریچه گذر داشت ،با دلم می گفت:

"نگاه کن

توهیچ گاه پیش نرفتی

تو فرو رفتی"

...فروغ ...

تنها یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

من که نباشم دنیا یک "من" کم دارد...
تو که نباشی من یک "دنیا" کم دارم!!

* یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

پاره خواهم کرد بکارت حنجره را، با آلت فریاد

رها خواهم کرد فریاد را در اوج عقده ها

صدا میزنم کلاغ های آزاد را

کجایید لعنتی ها

میخواهم از عشق نداشته ام خبر بیاورید

امروز خبری از کلاغ ها نشد

شاید تکراری شده است فریاد های هر روزم

فریادهایی از نوع ضجه

sanaz جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

vaghan zibast, ye jorair harf del manam hast matalebet

ممنون از لطفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد