عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

سجده...

هیچکس نفهمید شاید شیطان عاشق حوا بود که بر آدم سجده نکرد...

نظرات 4 + ارسال نظر
* چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ

آفرین بر شیطان
آفرین

ارزوهای محال یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.saha0.blogfa.com

سلام دوست گلم امیدوارم در این اعیاد زیبا به همه خوش گذشته باشه.

با اجازه دوست بهتر از برگ گلم از امروز تا همیشه هر روز و هر هفته براتون ذکر ایام هفته روو ثبت میکنم. به این دلیل که هم برای خودم تداعی بشه و هر روز بخونم هم برای شما عزیزان.

امیدوارم بنده حقیر و کمترین روو از دعای خیرتون بهره مند کنید.

با اجازه همگی کر روز یکشنبه
یا ذالجلال والاکرام

ممنون از لطفت.

آوا چشم آبی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://gfffff.blogfa.com

واااااااای این نوشته واقعا روم تاثیر گذاشت

اره شاید عاشقش شده بوده


ولی آخر سر شیطانه دیه

despicable me دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
خیلی زیبا بود
حالا دیگه وبلاگ من شده تخیلی علمی؟
این وبلاگ جدیدم رو که ندیده بودی
بیا دیگه
وا
بزرگ شم؟
مگه کوچیک بودم؟
کاری کردم که احساس کنی کوچیک بودم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد