عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

ماه من...

ماه من!نماز آیات میخوانم هنگامی که گرفته ای..
نظرات 4 + ارسال نظر
* شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

تو و سجّاده ی خویش و من و پیمانه ی خویش ...

تنها شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام صدف جانم خوش اومدی و خوشحالمون کردی


کی کند ‌عاشق‌ به جز معشوقِ خود را جست و جو

سلام جان دلم.
اختیار داری.

تنها شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

بدون عشق مسلمان شدن نمی ارزد
بدون مهر تو انسان شدن نمی ارزد

تنها شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

ببین٬

راهی شده

دلم از سینه

در پی ِ تو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد