عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

احمـــــــد شامــــــــلو...

نامت را به من بگو
دستت را به من بده
حرفت را به من بگو 

قلبت را به من بده


من ریشه های تو را دریافته ام 

    با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام 

        و دستهایت با دستان من آشناست


              من در خلوتِ روشن با تو گریسته ام 

                 من...

نظرات 6 + ارسال نظر
۸ جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

تو که نباشی


چه چیزی برای من میماند؟!

دلخوشی هایم را هم با خودت برده ای ...!

کجایی که دلم واست حسابی تنگ شده؟

۸ !!!!

تنها جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

تو که نباشی


چه چیزی برای من میماند؟!

دلخوشی هایم را هم با خودت برده ای ...!

کجایی که دلم واست حسابی تنگ شده؟

تنها.

حالا شد.
چه اسم قشنگی.

تنها شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ

8 مادر اعداده و عدد بدی نبوده واسم تا حالا در ضمن صدف جان خیلی دوستت دارم و نمی دونم واسه چی .

امید شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

ما هر دو همدردیم و همراه
به نامت احتیاجی نیست
راه تاریک است
دستهایت را در دست من بگذار
تا گم نشویم

قشنگ بود صدف بانو!

ممنون امید خان.

سانی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.sani68.blogsky.com

خیلی قشنگ بود مرسی

محدثه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://WWW.DOLLBARBIE.BLOGFA.COM

سلام خوشگله خوبی؟ یه سر به من هم بزن اومدی نظر یادت نره
خب فعلا بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد