عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

چشمهـــــــایت...

نستعلیق چشم هات

کار کدام خوشنویس است

این طور که جذبه اش

برق از سه فازم پرانده است؟! 

                            رضا کاظمی

نظرات 5 + ارسال نظر
* دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام بانوی عزیز و گرامی
خوش اومدی به وبلاگت خوشحال شدم

ممنون قشنگ.
از اومدن شما ما بیشتر تر خوشحال شدیم.

* سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ


” سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “

چـه جمـلـه ای !

پــــُر از کـلیـشه ...

پـــُـر از تـهـوع ...

جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :

” ســرد اسـت “...

یـخ نمـی کنـی ...

حـس نـمی کنـی ...

کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه

چـه سرمایـی را گـذرانـدم ...

امید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

من نیز گرفتار همچین چشم خوشنگاری هستم

خیلی جالب بود و به دل بسیار نشست
برق سه فاز رو خوب اومده بودید

تنها سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

تو به من بگو!

تو به من بگو مرز میان تحمل و عصیان کجاست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

مـو فـرفـری می نویسه چرا فقط چشمای قشنگ و جذاب رو همه دوست دارند چرا کسی مو فرفری ها رو دوست نداره ؟

ما یه مو فرفری داریم که نه تنها موهاش بلکه چشمهاش هم قشنگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد