عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

سهراب...

هر  کهـ  با  مرغـ  هوا  دوستـ  شود
خوابشـ  آرامـ  ترینـ  خوابـ  جهانـ  خواهد  بود 

                                                                سهراب سپهری  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
* جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ



؛ دنیام فقط خودش و خودش ؛
می شناسمش و میدانم که چقدر عاشقمه بخاطر این ستایشش میکنم با تمام وجوم

ممنون قشنگ.

امید شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

الان دیگه مرغ زمینی هم گیر نمییاد
بس که گران شده است

میگم چرا دیگه خواب هایمان پر از تشویش است

تنها شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

گرگ طبق عادت قدیم خود , پسرش را به خانه بزبز قندی فرستاد .

پسر بعد ار ساعتی دست خالی برگشت و پس از آن روز نه غذا خورد و نه حرف زد...

گرگ جوان,عاشق حبه انگور شده بود!


؛گیسا حبه انگور دراز کار خودشو کرده ؛

فوق العاده بود.

سپیده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://sokotebaran99.loxblog.com

سلام عزیزم عالیییییه تبریک میگم یه سر به منم بزن

علی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

بیــــا ای مهدی ام، ای مهدی مــــوعود من/ تو بُکُن حال و هوای این اتاقــم، یــــاسمن


تو که خود دانــــی قلوب ما ز بــــهر تـــو زند/ پس بیا تا ما شویم از اهل اصحــــاب یمن


تو که می آیی شود پُر، عطر پاک قلــــب ما/ از همه عطر خوشت، از عطر گلهای چمن


مهدی ام، تا کی کنیم پاره تمام جان و تن؟/ با ظهورت پس بُکُن اینجــــا به مــانند یمن

[گل][گل]
سلام. خوب هستید...؟
راستش فقط خواستم بگم که کل نظرات وب من غیر فعاله، تشکر می کنم از اینکه تو این مدت همراه من بودید و منو یاری کردید. بازم می نویسم، ولی برای دلم، شما هم اگر دوست داشتید گاه گاهی به من سر بزنید و فقط بخونید. من به واسطه ی اینکه نظراتم رو غیر فعال کردم دیگه نمی تونم بدونم کی اومده و کی رفته.
مرسی از بابت این مدت................در پناه حق.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد