عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

حـــــــرفـــــــــ دلمــ ...

تمامـ  حرفـ  دلمــ اینـ  استــــــ ... 

منـ  عشقـ  را بهـ نامـ ... 

تو  آغاز  کردمـ ... 

و  در  هر  کجایـ ... 

عشقـ  کهـ  هستیـ ... 

آغاز  کنـ  مرا ...

نظرات 14 + ارسال نظر
تنها جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

دل من بی تو بریده از ادامه زندگی تنها

دل من بدتره.

* جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

روی پیشانیت ، هر چه بیشتر

بنویسی "دوستت دارم"

روسیاه تری !

برای چشمی که خواندن نمی داند...

قشنگ بود خاله ف

دوستت دارم
دوستت دارم
دوستت دارم

تنها جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

قائم آل نور، یا مهدی / عطر سبز حضور، یا مهدی



تا همیشه صبور می مانیم / در هوای ظهور، یا مهدی



اینک که شده ولادتت ای جانا / جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

من اینک در خیال خویش خواب خوب می بینم
تو می آئی و از باغ تنت صد بوسه می چینم

الهی.
دقیقا میدونم بعد از گفتن الهی داری چی بهم میگی.

درسته؟؟

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

صفر را بستند

تا ما به بیرون زنگ نزنیم
از شما چه پنهان
ما از درون زنگ زدیم!

خداییش معرکه بود.

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

صدف بانو عیدت مبارک
از خانم گل خواستم یساعت بزار گوشه وبلاگش که فعلا ....

مرس عزیزم.
چشم میزارم.

امید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

شما در گرمکانه ما لینک شدین
کلی افتخار برای بنده است

امید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

عشق با نام تو زیباست
با نام تو عشق همراست

کوتاه و زیبا بود. چه خوب می کنید مختصر و زیبا پست می زنید

* جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

قسم به چشمای قشنگت , به نسیم عصر بی جان

به تمام اهل کیهان , به کمال روح انسان

قسم به بهار هستی , به سراب ناب مستی

به امیدم که تو هستی , به خدا که می پرستی

دوستت دارم صدف جونم

ممنون عزیزم.

سعید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://tanzpardazjavan.blogsky.com/

سلام ممنون از بازدیدتون. اختیار دارید منو با اسم طنزپرداز جوان لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم.

پریسان جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://my-sense.blogsky.com

خوشکل بود بانو جوووووووووون!
شاد زی

ممنون.

علی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام. خوبی؟
کاش از ابتدا می فهمیدم که همسفری که داشتم، همسفر نبود؛ فقط همسفر بود!!!!!!!!

* شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ


نترس از هجوم حضورم ‘ چیزی جز تنهایی با من نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد