عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

خورشید را بگو...

 خورشید را بگو

دیرتر خراب شود روی سرمان
بگو مجبور نیست
هر صبح گل دهد بر گلدان افق
که ما
عسل لب های کسی را کم داریم برای صبحانه  

                                                  مهدیه لطیفی

نظرات 10 + ارسال نظر
یه مامان مهربون یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://khanomi80.blogsky.com/

سلام .
خیلی وصف زیبایی از خورشید بود

حسین یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.savrina.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری ، خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی ؟
اگه موافقی منو با عنوان ( ساورینا - کامپیوتر ) لینک کن ، بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم ؟
منو در قسمت جعبه لینک لینک کن
منتظر جوابت هستم . موفق باشی

کورش یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.ir-shop.ir

خوب بود

* یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

؛شریک زندگیم نیستی شریک آرزویم باش؛


فقط در حد یک لبخند لبتو قسمت من کن
اگه خورشید من نیستی بیا و شمعو روشن کن
تمنای شرابم نیست یه جرعه آب شریکم باش
کنار چشمه رویا یه لحظه خواب شریکم باش
شریک سقف من نیستی بذار همسایه باشیمو
فقط یکدونه دیوارو شریکم باش شریکم باش شریکم

تنها یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

آرزوی دخترای امروزه

خدای عزیزم

تمامی آنچه من از تو می خوام یک حساب بانکی چاق و چله و یک هیکل باریک است. لطفاً این دو را مثل سال قبل با هم اشتباه نگیر

آمین

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ



از خودم و دنیا سیر بشم از تو سیر نخواهم شد هرگز . نه اطلاْ

جواد یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام اجی
خوبی؟
منو هنوز یادته؟
اجی رمز وبلاگم یادم رفته
جواب سوالات امنیتی هم یادم نیست
شاید تا حالا واسم کامنت گزاشته باشی
اما من خیللی وقته که نتونستم برم تو وبم
دوست دارم
بای

نیلوفر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.nh.blogsky.com

آره منم به این فکر کرده بودم خورشید خیلی زود طلوع میکنه باید بهش بگیم دیرتر بیاد تا بدبختی هامون دیرتر یادمون بیفته! این تنها هم خیلی باحاله ها :)) ببین صدف عزیز به نظر من تو واقعا لیاقت بودن در دوستداشتنی های وبلاگ منو داری و اگر خواستی میتونی منو با نیلوفرانه بلینکی. خبرشو بهم بده.

آره تنها خیلی باحاله.

نیلوفر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.nh.blogsky.com

حالت خوبه؟ میخوای لینک بشی یا نه؟

تنها دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

تنها

حکایتِ بی تفسیر

دل است

تنها جون شما وبلاگ ندارین بیام براتون نظر بزارم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد