عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

تا ابد...

از آن شب که با تو
در خواب رقصیدم ٬…
تو از ترس
دیگر نخوابیدی ..
من از شوق
تا ابد خوابیدم !! …

نظرات 3 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://apas.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی اسم منو با عنوان دانلود انواع ... لینک کن اطلاع بده منم لینکت کنم
مرسی

* یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ق.ظ

این روزها دلم برای عشقی دلتنگ است

که همه روزهایم را بر باد داد



این ساعتها چقدر کند می گذرد

پس چرا زمان با تو بودن آنقدر زود گذشت ...

* یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ

شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت
به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت
بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید
بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت
شبی به عمرم اگر خوش گذشت آن شب بود
که در کنار تو با نغمه و سرود گذشت
چه خاطرات خوشی در دلم به جای گذاشت
شبی که با تو مرا در کنار رود گذشت
گشود بس گره آنشب ز کار بسته ما
صبا چو از بر آن زلف مُشک سود گذشت
غمین مباش و میندیش از این سفر که ترا
اگر چه بر دل نازک غمی فزود گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد