عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

تو...

تو درخت هم که باشی 

من دارکوبی میشوم 

که هفتاد و سه بار در دقیقه تو را می بوسد.. 

                                                    رها صافی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

Fek mikardam darkub dare entegham migire az derakht

چرا انتقام؟؟؟!

* چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

حتی نمیتونم تصور کنم یه روز

از خواب بیدار شم و

به تو فکر نکنم...!

* چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

تو حتی اگه فقط یه رویا هم باشی من در هر تپش قلب در ثانیه بفکر و یادت هستم و دوست دارم از یک لحظه نفس کشیدنت هم دور نباشم .

عید مبعث مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد