عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دیوانه وار...

هرکجا بروی،

                 مرا خواهی دید. 

یک‌شب،

تمامِ شهر را دیوانه‌وار

                      با خیال‌َتْ قدم زده‌اَم...  

                                         رضا کاظمی

نظرات 6 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ

آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد / آنکه تنها شده بسیار ، مرا میفهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا میفهمد . . .




هر دو چشمان تو دنیای من است ، گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

تک ستاره ی عمرم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ق.ظ


قبل از من :

آن مرد آمد ...


آن مرد با یک دنیا غفلت آینده از وجود من آمد .


آن مرد برد ...


آن مرد یک عمر خاطره ام را یک عمر آرزویم را . یک دنیا عشقم را برد .


آن مرد خندید و رفت .


و من گریستم و ماندم ... تنها ماندم و فقط این یاد توست که با من مانده .

رضا کاظمی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://baroun82.persianblog.ir/

خواهش می کنم... فقط یک لطفی بکن و اسم : رضا کریمی رو تووی این پُست ت تبدیل به " رضا کاظمی " بکن :)
مرسی

هی وای من.

* چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

زیبایی عکس سمت راست وبلاگت چنان زیباست که از نگاه کردنش هم لذت میبرم و هم سیر نمیشم.

ایمان چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://powercontrol.mihanblog.com/

سلام صدف. انتخاب های خوبی داری.ممنون از زحماتت

رضا کاظمی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

خواهش می کنم... و بابت لینک هم تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد