عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

فروغ...

من

پری کوچک غمگینی را

میشناسم که در اقیانوسی مسکن دارد

و دلش را در یک نیلبک چوبین

مینوازد آرام، آرام

پری کوچک غمگینی

که شب از یک بوسه میمیرد

و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد.

 

                                                  ((فروغ فرخزاد))

نظرات 3 + ارسال نظر
* سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

صدف بانو،
بانوی بخشنده ی بی نیاز دنیای من!

کاش ای کاش اشاره ای داشتی، امری داشتی،نیازی داشتی،رویای دور و درازی داشتی و انتظاری …

ازمن.

آه که این قناعت تو دل مرا عجب می شکند….

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه

قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو

سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی .

تنها سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد / عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی / که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد .

رضا کاظمی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://baroun82.persianblog.ir/

ممنون از دعوت ت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد