عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عکس...

نظرات 4 + ارسال نظر
* دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

لحظه هام...

پر شده از دوست داشتن تـــــ ــــــو

تنها دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

در بتدای آشنائی با خود گفتم :
من تو رو می خوام آیا
تو هـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم

منو می خــــــ ــوای...

و سکوت تو

جواب

همه ی مسئله های ذهنی من بود تا اینکه شدی ......

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

رز تو باغ نبود و مشغول زندگی بود این جک وحشی ـ احمق . بیشعور . بی معرفت ـ (دوبلاژ فیلم )گرفتارش کرد .

البته این الفاظ زشت رو رز به بنده خدا زد ولی توی عالم عاشقی که جک دنیا رو ش خراب می شد حالیش نبود .

بحث عشق و مستی می باشد

بنازمت.
معرکه گفتی.

کافری. چطور رز دلش اومده به جک اینطوری بگه.

تنها سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

این عشقی که به من بخشیدی برای همیشه زنده خواهد ماند تو همیشه آنجا
هستی ،هنگامیکه فرو افتم ضعف مرا می ستانی و به من نیرو وقدرت می بخشی
و برای همیشه دوستت خواهم داشت و در کنارت می مانم همچو فانوسی در تاریکترین شبها بالهایی خواهم بود، که در طول پرواز یاری ات خواهم کرد و در طوفان

سر کش ،سر پناهی برای تو خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد