عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

آغوش...

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... 

و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ...... 

نظرات 14 + ارسال نظر
* چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

ندارمت!
من یه دیوونم که جز خیال تو...

کسی با من

زندگی نمیکنه...!


تنها چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

بیمار خنده های توام..

* چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

تو باید باشی...
حتی تصور نبودنت

حتی توی همین رویاها

غیر ممکنه...

تو دیگه تمام زندگی من شدی...

نمی زارم بری از دلم...!

تو اونقدر بزرگ شدی توی دنیام که اگر تو نباشی چیزی برام نمیمونه...

به خدا مبالغه نمیکنم...

اگر نباشی توی روزام هیچی برام نمیمونه

هیچی..

تنها چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

عادت می دی منــــــــــُ

به مهربونیات...

تا من نفس نفس

دیوونه شم براتـــــــ ـــ ـ

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

یه راهی نشونم بده...

که راهی بشم تا خودت!

جمله هات هم مثل خودت قشنگن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

چشم های تو به من می بخشد...!
واسه ی دیدن ساحل چشمات

همه ی دار و ندارمو میدم

واسه ی شادی قلبت عزیزم

همه احساس تو قلبمو میدم...


بزار حبس ابد باشم

تو عشقی که برام رویــــ ــــاس...!

* چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

یک دم از خیال من/ نمیروی ای غزال من.../ دگر چه پرسی ز حال من؟

* چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

حس همیشگی من ، همان احساس قلبی تو است
لحظه های ناب من در اعماق قلب مهربان تو است

تنها چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ



؛ معشوقی را که چشم انتخاب کند، چه بسا که محبوب دل نشود. اما آنرا که دل پسندد، بی گمان نور چشم خواهد شد ؛

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

خراب برهنگی نفس هایت می شوم !
آن لحظه که طاقت
کم می آوری
و
پیله ی آغوشت تنیده میشود
برایم .. ....

* چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ


در اولین ثانیه های تیر ۹۰ این نظر را برایت گذاشتم :

ندارمت!
من یه دیوونم که جز خیال تو...

کسی با من

زندگی نمیکنه...!

اما فراموشم شده بود که تبریک اولین سالگرد تولد وبلاگ قشنگ وزیبات رو بهت تبریک بگم .

صدف بانو مبارک مبارک .

مرسی عزیزدلم.
بخدا خودم یادم نبود.

تنها چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

هر کـــــــ ــــی و هر کسی هستی

رفتی تو عمق وجودم...



خودم بودم که میخواستم

همه دنیای من باشی...

تنها چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

هنوز
دامنه دارد
هنوز هم که هنوز است
درد
دامنه دارد

شروع شاخه ادراک
طنین نام نخستین
تکان شانه خاک
و طعم میوه ممنوع
که تا تنفس سنگ
ادامه خواهد داشت

و درد
هنوز دامنه دارد...


؛قیصر امین پور؛

احسان جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.620.blogsky.com

سلام صدف جان وبلاگ خوبی داری اگه تونستی یه سری هم به وبلاگ من بزن و نظرتو واسم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد