عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

غزل...

دلم همیشه می خواست غزلی بگویم که اخرین بیتش..
آخرین پلک خواب الوده تو باشد....
ولی امشب می خواهم به جای حافظ با دیوان چشمان تو فال بگیرم..
پلک که می زنی ورق ورق غزل تازه زاده می شود..
اخرین برگ دیوان چشمان تو کجاست؟؟؟
پلک بزن من غزل تازه می خواهم
نظرات 15 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://mansoursh.blogsky.com

باسلام وب بسیارجالبی دارین به من هم سربزنید اموزش درس به درس فتوشاپ رو بیایید ببینیدوخودتان استاد شویدونظربدید حتما ازنظرات سازنده اتان استقبال میکنم واگردوست داشتین منو با اسم سرزمین افتاب:بیوگرافی افراد مشهورو دانلود نرم افزارموبایل لینک کنیدوبهم خبربدین تالینکتون کنم بازم مرسی
Www.mansoursh.blogsky.com

تنها دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

پروردگارا! زمانیکه روی قلۀ کوه ایستاده ام به افراد کنار دریا غبطه میخورم وزمانیکه در کنار دریا ایستاده ام آرزوی بودن درقلۀ کوه را میکنم کمکم کن تا به جایگاهم راضی باشم.

* دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

مهربانم :

آنانکه آفتاب را

به زندگی دیگران ارزانی می دارند

نمی توانند خود از آن بی بهره باشند

ملودے ِ زندگیمـ دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://mel0ody.blogfa.com

سیلامممممممم ناناسم خوبی؟
خوب خانومی تبادل لینک تونیم؟
اون وبمو بپاک

ملودے ِ زندگیمـ دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

منم لینکت کردم عزیزم

ملودے ِ زندگیمـ دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

صدف جونم نه اینکه سرم به امتحانا گرم بود دیگه اصلا نه دیدمش نه هبری ازش دارم ولی ۲۶ام روز پدره اس میدم بهشدهرچی شد تعریف میکنم

عسلی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://poriyaandasal.blogfa.com

سلامـ من خوبمـ فداتـ شم/عسیسمـ میسی که اومدی
وبتـ جــــالبـــــهـــــ

عسلی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://poriyaandasal.blogfa.com

اره فداتـ شمـ منم لینکیدمتــ
بــــــــوس بــــــــــوس

عسلی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://poriyaandasal.blogfa.com

اپــــم[بوسه]

تنها سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ


نفس می کشم نبودنت را

نیستی

هوای بوی تنت را کرده ام

می دانی

پیرهن ات بدجور برای قامتت دلتنگی میکند

تو نیستی

آسمان بی معنیست

حتی آسمان پر ستاره

و باران

مثل قطره های عذاب روی سرم می ریزد

تو نیستی

و من چتر می خواهم ...

چه مصیبتی می شود وزش باد

دلم برای موهایت هم تنگ شده...

خودم را به هزار راه میزنم

به هزار کوچه

به هزار در

نکند یاد آغوشت بیفتم ...

باور کنیار زیبای من...

پیرهن ات بدجور برای قامتت دلتنگی میکند

خیلی زیبا بود.

* چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

امروز

جانم بیدار شد

و ناگهان

تو را در کنار خود دیدم

دیروز

به خویشتن نگریستم

وبه جز درد و رنج چیزی ندیدم

چیزی ندیدم

و ناگهان

همه جا تاریک شد

اما امروز

طبیعت روشن است

و تمام رازهای زندگی را در درونم احساس می کنم

چون

تو در کنارم هستی ...

غریبه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

میای با هم آشنا بشیم.
حرفات خیلی قشنگه

شما؟؟؟

* چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

گم کرده ام در هیاهوی شهر
آن نظر بند سبز را
که در کودکی بسته بودی به بازوی من
در اولین حمله ناگهانی تاتار عشق
خمره دلم
بر ایوان سنگ و سنگ شکست
دستم به دست دوست ماند
پایم به پای راه رفت
من چشم خورده ام
من چشم خورده ام
من تکه تکه از دست رفته ام
در روز روز زندگانیم
"حسین پناهی"

* پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

-برخیز که قدسیان جوابت بدهند

وز کوثر معرفت شرابت بدهند

چون ماه رجب باشدو اعیاد علی

کعبه مانند صدف در دل خود گوهر داشت

گوهری زینت هستی چونان حیدر داشت

یک پیاله ز می اش مست کند عــــالم را

آنکــه اندر قدحش باده ای از کوثر داشت

*************

قرآن جز از مدح علی آیه ندارد

این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد

رفتم زیر سایه لطفش بنشینم

دیدم علی نور بود سایه ندارد
-----------------

به یاد تمام پدر هایی که امروز در بین ما نیستند اما خاطره ی روز های حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد و امروز خوب است که به یاد آن ها هم باشیم:

پدرم ، خوب می دانی که همیشه تکیه گاهم بودی و در سایه ات با افتخار به آسمان نگاه می کردم . و طنین صدای دلنشینت تا ابد در گوشم زنگ می زند.

تنها پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد