عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دلـم ...

دلـم ... 


هنـوز...  


خیس خورده ی نگاه توست ..!!

نـازش بـدار ..!

که نلغــزد ..

از میان دستهایت ..!!

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

مرسی آن مطلب رمزدار را میشود من هم بخوانم؟

چیز خاصی نیست داداشم.
واسه دل خودم نوشتم.

* جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

بوسه
کلید یگانگی ست
مثل اینست
که من قلبم را
با تو تقسیم کنم
می بوسمت
تا بدانی
از منی
به خشکیهایم بارانی
در سبزیهایم سهیم
بیهوده نیست که هرگاه به من میرسی
لبهایم شکوفه می کند.

تنها شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ

دوستت دارم و با تو لجبازی نمی کنم. مانند کودکان سر ماهی ها با تو قهر نخواهم کرد. ماهی آبی مال تو، ماهی قرمز مال من. هر دو ماهی مال تو باشد و تو مال من.

* شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

کدوم سبزی به جا مونده بدون آب و بی بارون



من بی یارم می میرم .

یا رب چه کنم دلم تحمل دوری یار ندارد

* شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

زندگی زیباست چشمی باز کن گردشی در کوچه باغ راز کن


از خدا سپاسگزارم

به خاطر لطفی که به من دارد

این روزها عاشق او بودن

افتخاری است که...

نصیب هرکس نمی شود!!


******
تمام رویاهاش لبخند توست...

و زمانی که به تو فکر می کنه

احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه...


صبا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.cs77.blogfa.com

سلام تو هم وب قشنگی داری ممنون به وبم سر زدی

جواد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

اجی اپم
حتما بیا و نظر یادت نره

* شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

تنفس سخت می شود گاهی . . .

لحظه هایم بی تابند . . . دنیا هرچه داشت،برایم رو کرد . . .

آه !

که سخت تحملی را خدا دچارم کرد .

[ بدون نام ] شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

گاهی اونقدر به دوست داشتنت افتخار میکنم

که دلم میخواد

با تمام وجود

فریادش کنم...

---------
همه دردم این است

یک نفر در زندگی ِ من هست

که نیست ....!

ـــــــــــ
به تو که فکر میکنم
آنقدر آرامم
که حتی گاهی
یادم میرود
نفس بکشم!
ـــــــــــ

علی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام عزیزم؟؟؟؟
می دونی چیه؟
یه اتفاقی افتاده....
اگه نمی ترسی بگم؟؟؟!!!!
آپم بدو بیا!!!

تنها یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

در تمام لحظات مبهم و سرد و در اوج ویرانی دلم
و در زیر خروارها خروار خاک یاس و نا امیدی
به تو پناه آوردم
و تو ویرانه قلبم را دوباره آباد ساختی و لحظات مبهم و سرد را پر از شور و نشاط کردی
و مرا که به مرز نابودی رسیده بودم حیات دوباره بخشیدی
دوستت دارم بیشتر از هر کسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد