عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عشق...

تیشه فرهاد اگر در عشق شیرین کوه کند 
 من به مژگان کوه را زیر و زبر خواهم نمود 


نظرات 18 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

ازتو که دلم میگیرد

بقصد گله سویت می آیم

وقتی به تو میرسم

در تو هیچ نمبینم جز همه خوبی

مهربانی ،عشق

گله ها همه میروند و

گل لبخند میرود

در تو غرق میشوم و

همه عشق میشوم

تنها دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

بگذار تا شیطنت عشق، چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید هرچند

!معنایش جز رنج و پریشانی نباشد اما کوری را هرگز به خاطر آرامش تحمل نکن



دکتر علی شریعتی

تنها دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

حیف از آن عمری که برای عشق غیر تو هدر بشه ......

هر عشقی که عشق تو ،توی دلش نهفته باشه ،

خودش نوعی عبادته ......

ممنون تنهای عزیز به خاطر نظرات قشنگت.
بابا شرمندمون میکنی.

* دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

قرارمان باشد

وقت بیقراری دل

تو آرامشم باش

من تنهایت نمیگذارم

تا آخر قصه ی ِ این دل ِ بیدل

*****

گمانم هنوز تو میدانی
آن رد حک شده بر تمام لحظه های زندگی
نقش دو چشم تو بود
که با هیچ چیز پاک نمیشود

*****
فاجعه وقتیست که

که دیگر

چشمانت

ترانه های عاشقانه ی چشمانم را

نمیفهمد


[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

کاش الان در این هوای بارانی و بهاری
آغوش گرمت سرپناه خستگیم بود


دلتنگم و دیدار تو درمان من است

حسین دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.love-family-life.blogsky.com

سلام دوست عزیز
منم لینکت کردم

علی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام .خوبی؟؟؟؟
منم این دو بیت از شعر جدیدم رو تقدیم به تو می کنم....
عکس مـــــاه چشم تــــو بـــر روی قلب مـــــن نشست بـــــــــا تـــــــو از خــــــود بــی خودم کرد و غرورم را شکست

من به جرم عاشقی و با تو بودن این چنین درماند ه ام زخم ایــــــــن درماندگی هــــــــم در وجــــــــود مـــــــــن نشست
باقیشم باشه برا بعد....

رضا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://hamrahi.blogsk.com

سلام
دلنوشته هاتون را کلا دوست دارم عکسها و منظر خوبی هم استفاده میکنی.
آن عکس که نزدیک به یک بوسه هم هست دوست دارم.فکر کنم شما هم زیبایی آنچه را بوسه میگویند به تمامی درک کرده اید .
نظر من هم این است که بوسه اگر هم زیباست من و تو آن را معنا میدهیم و زیبا می کنیم و دست خلاق خداوند.

رضا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

من یه وبلاگ هم دارم که بر گرفته از اثر جاویدان مارتین بوبر هست به نام :من و تو خوشحال میشم آنرا هم لینک کنی تا دیگران هم استفاده کنند.
www.baleshovgh.blogsky.com

جواد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام اجی
اجی استقلال امیدوار شدا

اجی جون چشم
دیگه بهت سر میزنم
هروقت اومدم نت
اخه سرم خیلی شلوغه
سومی هستم و امتحانات پایانی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

یواش بتاز رفیق. از بیانات مهندس جوان

خیلی باحال بود.

علی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام. خوبی گلم؟؟
آپـــــــــــــــــــــــــــــم و منتظــــــــــــــــــــــر....

علی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام. خوبی؟؟؟
راستش چون بلاگ اسکای مثل بلاگفا شکلک نداره دیگه چیزی به ذهنم نرسید و نوشتم رد پا که بدونی اومدم!!!!!

* سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

حسرت و عشق بیا با هم بمونیم تا هر گز تنها نمانیم

تنها سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

عشق یعنی ... نتونی صبر کنی تا کسی شما رو به هم معرفی کنه .
عشق یعنی .... همون سلام اول
عشق یعنی ... چیزی مثل تنفس در هوای پاک کوهستان.
عشق یعنی ... یک محبت طبیعی که باید اونو پرورش داد.

عشق یعنی .... انفجار احساسات

تنها سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

بعضی لحظه ها واقعا کم میآرم و گذر زمان عذاب به شدت عذابم میده . خودم نتیجه گرفتم که این از دوری تنها امید زندگیمه .
نظر شما چیه صدف جان

مطمئن باش طرف مقابلت هم همینطوره.

* چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

ماه من ُ
درجست و جوی تو
چشمانم از نفس افتاد



* چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

تحمل دوری واقعا سخته اونم در مورد تنها کسی که دوستش داری .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد