عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

وجود تو...

در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود 

نظرات 7 + ارسال نظر
Admin شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

1.851851836651.53678153315وبلاگ خود را در لینکدونی سایت سی و سه پل دانلود www.33poldl.com ثبت کنید و در آخر هفته بهترین وبلاگ جایزه میگیرد.
برای ثبت وبلاگتان در لینکدونی بر روی لینک جدید کلیک نمایید.
توجه : توصیه میشود قبل از ثبت لینک وبلاگتان در سایت عضو شده باشید زیرا در هنگام جوایز فقط به وبلاگ هایی جایزه داده خواهد شد که در سایت عضو شده باشند.

تنها شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

همه مداد رنگی ها مشغول بودند به جز مداد سفید ...!!

هیچ کس به او کار نمی داد ...

همه می گفتند :(( تو به هیچ دردی نمی خوری.))

یک شب که مداد رنگی ها توی سیاهی کاغذ گم شده بودند، مداد سفید تا صبح کار کرد، ماه کشید ،

مهتاب کشید که کوچک و کوچک و کوچکتر شد ...

صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد ....


تنها یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ


محضر عشق تو و لحظه هائی همه ناب.................

بعضی ها برایمان

یک استکان چای داغند،

که در شبی برفی

در مسافرخانه ای بین راه سر می کشیم....



نمی شود به کسی که تمام زندگی اش هستی بگویی:
"من زندگی را زیر قیمت پس می دهم..."

* یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

نترس از هجوم حضورم چیزی جز تنهائی با من نیست..................

تا ابد در شهر سکوت خودم هزاران بار به تو بگویم :دوستت دارم

د رحقیقت چیزی برای گفتن ندارم،گفتنی های من را همه می شنوند،ناگفتنی های من را اما...

از تو سکوت می کنم.تو ناگفته ی هر روز منی...

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

یه راه بی برگشت میخواستم ..... و می خوام توش قدم بزارم و عقب نیام

حریم امن نگاهت تو بود نازنینم آن راه بی برگشت من.................

رضا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام
صدف خانم متاسفانه نشد اگه میشه با یه مثال بگو .که کد را از کجا بر دارم و دقیقا کجا بذارم با یه مثال بگو این یه کده که باید بذاری فلان جا.

رضا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

مرسی عزیز الان شد.سلیقه خودت هم البته خیلی خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد