عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

تو مرو...

گر رود دیده و عقل و خرد و جان تو مرو

که مرا دیدن تو بهتر از ایشان تو مرو

آفتاب و فلک اندر کنف سایه توست

گر رود این فلک و اختر تابات تو مرو

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

نازنینم

بی تو اینجا نا تمام افتاده ام

پخته ای بودم که خام افتاده ام

گفته بودی تا که عاقلتر شوم

آه ، می خواهی مگر کافر شوم

من سری دارم که می خواهد کمند

حالتی دارم که محتاجم به بند

کاشکی در گردنم زنجیر بود

کاشکی دست تو دامنگیربود

عقل ما سرمایه دردسر است

من جهان را زیر وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پیدا کرده ام

من دگر از هر چه جز دل خسته ام

عهد یاری با دل دل بسته ام

بر لب تو خنده مجنونی ام

خنده تو رنگی از دلخونیم

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

واسه هر شب دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

علی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com


سلام. خوب و خوشی همراه همیشگی دلتنگی های من؟!
دوباره پر زدردم و به دنبال همدم. در این کوره راه بی کسی و در به دری سراغم را گیر تا جان نسپارم!
از ته دل :
1.عاشق کشی
2.در هوای دوست
............................................
در دریای غم تو؛ همچو ماهی بی پناهم / دربه در؛ خانه به دوش و بی تو من؛پرزشتباهم

کشتی عشقم شکست و ناخدا گم کرده ام / تا کی عاشق می کشی،رحمی بکن؛درکوره راهم

علی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

شعر زیبایی بود...

رسول جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.rmsh.mihanblog.com

نرود از یاد هیچگاه شعر زیبای تو
چون که دیدم این شعر نو در وبلاگ تو
خواستم بنویسم که یکباره دل آب شد
تا که یادم آمد چه بنویسم خاطره هایم همسفر باد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد