عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

چشمان تو...

حافظ زچشـمان قشنـگ تــو غزل ساخت  

هرکس که تورا دید به چشمان تودل باخت

نقاش ازل تــا که به چشمان تــو پرداخت

دیوانه شـد از طــرز نگاهت قلــم انداخت

نظرات 6 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود،
مجنون بدون این که متوجه شود از بین او و مهرش عبور کرد...
مرد نمازش را قطع کرد و داد زد:" هی! چرا بین من و خدایم فاصله انداختی؟"
مجنون به خود آمد و گفت:" من که عاشق لیلی ام، تورا ندیدم،
تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟!!!"

تنها دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

چشمان قشنگ شیطونند چکار کنند خدا خواسته.
شاید تنها زیبایی یک انسان باشه

تنها دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

تو آمریکا یه مادره به پسرش میگه زن میخوای؟ میگه:نه مادره میگه اگه دختر بیل گیتس باشه چی؟ پسره میگه چرا میخوام. مادره میره پیش بیل گیتس میگه داماد میخوای بیل گیتس میگه نه . مادره میگه اگه نخست وزیر باشه چی؟ بیل گیتس میگه چرا میخوام. مادره میره پیش بوش میگه نخست وزیر میخوای میگه نه چون دارم! مادره میگه اگه داماد بیل گیتس باشه چی ؟ بوش قبول می کنه مادره میگه سیاست رو حال کردی!

برای عوض کردن بعضی از افکار غلط لازم است افکار خوب و جدید رو تمرین کنی.

تنها دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

خوشحالم که زمان می گذرد و غربال می کند !تنها "عشق" در گذر زمان جان می گیرد و نمی میرد !

و تو می مانی ...زیرا که "عشق" ماندنی است ....


خوشحال و مغرور و پر از شادیم

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است

سلطان جهانم به چنین روز غلام است


دوستت دارم نازنینم

جواد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

هرکی تورو ازم گرفت الهی بیچاره بشه

روزه قیامت که رسید مجرم و آواره بشه

به آب آتیش میزنم فکرت نمیره از سرم

می خوام فراموشت کنم

اما بازم عاشق ترم

طفلی دل عاشق من نشد تورو نگه داره

فقط یادم میاد نوشت چشماتو خیلی دوست داره



اجی دمت گرم

علی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

دل من دلدارش رو پیدا کرد / ولی اون عشق من رو حاشا کرد / گفتم من دوست دارم پیشم بمون / رفت و با رفتنش این قلبم رو رسوا کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد