عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عشق...

بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد... 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ


در صداقت عمقی است که در دریا نیست ودر سادگی بلندائی است که در کوه نیست .سادگی مقدمه صداقت است و فاصله سادگی تا صداقت دریا دریا معرفت است

دوست دارم صدف دریای وحشی من

تک ستاره ی عمرم ... یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس
خسته ام از نبوسیدن

تو همیشه در تنهایی من آن تک ستاره ای که برای من نغمه عشق را سر میدهی

چه زود دیر شد زودی که همیشه حقیقتی رو پشت خودش پنهان کرد و برای من چیزی جز حسرت نذاشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد