عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

رها خانم...

اینم یه عکس از کوچولوی دوست داشتنی 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

دردش بجونم رها خانم ...
این یادگار عزیزم +ه
صدف جان ُ مهربان دوست من متشکرم

ایشاالله عکس آقا پسر خودت رو روی صفحه وبلاگت ببینم .

* جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ


واقعا دوست داشتنی رها خانم و واقعا مهربان صدف جان

مریم شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

ماشااله چه نازه.

شکوفه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام گلم مرسی که به یاد رها جونی
(عمه رها)

خواهش میکنم شکوفه جان.

پرند مادر مهرشاد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

این عروس من میشه واسه پسرم مهرشاد وای چه خوشگل و نازه .

پرند یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

صدف جان وساطت کن وصلت صورت بگیره بخدا پسرم تپله مهرشاد کمیزی معروفه.....

مرسی پرند عزیز.
چه اسم خوشگلی داری تو.

مادر رها چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام پرندجان دوست داشتم رها عروست بشه ولی مهرشادبدقوارس راه نداره..درضمن صدف جان مرسی ازلطفت .

تینا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

رها خوشکل و با مزه ترین دختر دنیاست خیلی دوسش دارم.مامانشم دوس دارم
من دختر عموی مامان گلشم

واقعا همینطوره.
رها خانم و مامانه گلش واقعا دوست داشتنی هستن.
ممنون از حضورتون تینا خانم.

مامان رها شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

قربون دختر گلم برم با این دست و پای بلوریش
این خواستگاراش که ماه رمضون نمی شناسن.این پاشنه ی در مارو کندن

آره واله.
منم دختری به این خوشگلی داشتم این حرفا رو میزدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد