عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عکس...

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

من در شتاب زندگی تُند سیر خویش


بسیار کرده ام گذر از لحظه های کام

کامی که رهروان طریق مجاز را

باور نمیشود،

تنها سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

تو ای عشق و ای تمام وجودم .

تو بود و نبودنم .

فدای رخ تو همه عالم

تک ستاره ی عمرم ... سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

صدف جان

چه بگویم که دلم سخت بیتابست...

هر کجا هستم باشم عشق زمین و آسمان مال من است

امیدم...زندگیم می گذره ...هرچند به سختی...

* سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

چه زیبا می شود کسی وقتی بیاید, که قرار نیست...



تکیه گاهم

به اوج دل نشاندمت به رهگذار زندگی

زمانه گر خزان شود تویی بهار زندگی

به پاکی دلت قسم که دل ز تو نمی کنم

که تکیه گاه من تویی در این حصار زندگی


****
با تو ام

آن روز با تو بود

امروز بی توام

آن روز که با تو بودم

بی تو بودم

امروز که بی توام با توام


* سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام صدف خانم دوست دارم عکس قشنگی از دختر خانم کوچولو و زیبا اگه امسال دیدی برایم در وبلاگت بزاری ..

چشم عزیزدلم.

* چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

ثمره عشق من و آرام جانم


فکر نمیکردم تاریکی شب هم میتونه اینقدر قشنگ باشه. میتونه اینقدر آدمو عاشق کنه. میتونه سایه امنی باشه برا دو تا عاشق. حتی سرماش میتونه بهانه باشه برای بیشتر شدن عطش برای گرمای عشق و گرمای بوسه.

می خواهم بگویم دوستت دارم

با تمام وجودم میخوامــــــــــــــــــــــــــــــت

ای امید و آرزوی من دوستت دارم...


علی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام.
بازم با یه سری چرت و پرت آپم!
فعلا....

تنها پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ


پروردگارم ،مهربان من

"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"

"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم" دردم ، درد "بی کسی" بود
دکتر علی شریعتی

* پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ


عاشقی آوارگی دارد به دل .....

چرا امشب اینقدر جملاتت ناامیدانه هستند؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد