عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

یه عاشق...

یه عاشق,مثلِ من مبهوتِ یاره
دلش تو سینه دائم بی قراره
  

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.mobin313.blogsky.com

با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت.

تنها یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

چشام هایم را وقتیکه تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسمم را وقتی دوست دارم که تو صدایش میکنی،

قلبم را وقتی دوست دارم که تو دوستش داشته باشی،

زندگیم را وقتی دوست دارم که تو همرایم باشی ...

تنها یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

خورشید تابانم تویی عشق پریشانم تویی آبی آسمانم تویی رنگ بی پایانم تویی همدم تنهایی من یاد و غمخوارم تویی یار همیشگی من عشق و دنیایم تویی گر نباشی من نیستم چون که هستی ام تویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد