عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

امروز...

نظرات 13 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

به به
ممنون
عجب شعری

تنها سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

عشق را بهانه می کنم
برای زندگی


صدای پای آشنایی می آید...


یا مقلب­القلوب والابصار
یا مدبرالیل والنهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن­الحال

ای دگرگون کننده احوال کائنات؛
و ای هستی بخش بی زوال!
عقربه های قلبم را با دقیقه دقیقه ذکر نامت
و ثانیه ثانیه یاد بزرگی ات کوک کن!

حول حالنا الی احسن الحال...

حالی نه برای امشب، نه برای این ماه، برای همیشه مان
برای سالی که پیش روی ماست...

بهار بازگشت حیات مجدد به طبیعت خفته است

قصه آمدن یک سال نو و غصه رفتن یک سال کهنه است

بهار می آید که به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

چه عظمتی است در این بهار!

و چه زیباست این همه رنگ و شکوهِ ،

چشم در چشم لحظه ها،

در سکوت معطر زمان

سلام می کنیم بر بهار


قلبتان سرشار از عشق،روزهایتان بهاری و کامیابیتان بی انتها باشد ...

سال نو مبارک صدف جان

عباس سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

سلا.همچنین.

علی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://ieee2012.blogsky.com

سلام صدف. ممنون نظر داده بودی. من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن

AMIN OS سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://BOYS-1995.BLOGFA.COM

سلام
ممنون از این که لینکیدید منو
منم باافتخار تمام بنام عشق ومستی لینکیدمتون
باز هم بهمون سر بزنید
ممنون

تک ستاره چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

چه دیر عشقم رو پیدا کردم ....

بی عشق بودن چه سخت است .

تنها چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

ای نوازش تو بهترین امید زیستن
در کنار تو
من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام


*************
اینروزها هیچ نشانی از

آنروزها نیست!!

اینروزها هیچ نشانی از

آنروزها نیست!!



چرا اینو گفتی؟؟؟

تنها پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

☂یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد
و کمی،
دلش از دوری تو دلگیر است....
مهربانم، ای خوب!


•¸.ღ♥♪♫♥ღ¸.•

☂این روزها پر شده ام از یاد آنروزها و من دلم را بسوی تو پر میدهم....
راستی تو در کدامین روزها سیر میکنی؟؟؟؟
این روزها آنروزها یا............نکند تو به فردا رسیده باشی؟؟؟

•¸.ღ♥♪♫♥ღ¸.•

تنها جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن


آرامش و هم آهنگی، هدیه خداست . . .

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

قبله من
چه قدر ساده و آرام،
چه قدر صبور و صمیمی،
تو در من آمیختی.
باور کن تو را در اولین نماز نخوانده جستجو کردم
که هنوز به قنوت گریه نرسیده سلامم دادی.
بعد...
من ماندم و دستان پر دعایی
که به آسمان پر استجابت چشمانت آویخته شد.
اصلا بیا و تو بگو...
تو بگو کدامین سو قبله ی من است

تنها جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

نیمه شبها با عطر تنت و بوی خاطراتتروحم

آوارآسمانهاست.بیندیش!

که درکوچه پس کوچه های خیالتافکارم

درگیرلحظات بی توبودنهاستوغرش

هجمه بی توبودنهامرابه سخره گرفته است

یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه

شب های بارانی از

بین میرود این است حکایت آدم ها ،

فراموشی

تکستاره ی عمرم جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

گمشده‌ی من چیز دیگریست شاید لحظه‌ایی آرامش که گران است گران ...
گرانی را فقط در وجود با ارزش یار باشد

بابا ایول..

علی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.togan.blogfa.com

چه فایده داره دل ما سراغ بگیره یا نه.......اونا که نمی فهمن!!!!!!!

نه بابا اینجوری هم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد