عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

به تو می اندیشم...

رایحه خوش عشق تو مشامم را مینوازد و هر روزم را بهاری می سازد .  

دوستت دارم به وسعت دریای آبی و به پاکی  آسمان پهناور.  

همیشه ٬ همه جا و در همه حال به تو می اندیشم .  

نظرات 10 + ارسال نظر
bartarbin پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.bartarbin.mihanblog.com


www.bartarbin.mihanblog.com
[????]

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

تقدس نگاههایت را می ستایم
به بلندای بلندترین عرش کبریایی ذهن کوچکم
به وسعت بزرگترین حرم عشق و امیدی که تو مرا داده ای
دستهای مهربانت برای همان یک بار مرا زندگی بخشید
یاسهای سپید روی نگاههایت امیدهایم را به تسخیر زیباییش درآورده
فکرهای کوچکم را در باغچه نگاهت خواهم کاشت تا رشد کند و فردا از دیوار کوتاه
تخیلاتم بالا برود و تکیه کند به امیدواریم به تو
و قصه دروغین غرور را از ذهن نیلوفرها بزداید
مهربان من دستهای نا توان عشقم را بگیر
پای رفتن تا عمق سکوت زیبایت را تو به من هدیه کن
و فردای زیبای ذهن شاپرک را تو در نگاه گل به تصویر بکش
دوستت دارم های پنهانیم را در لبان چشمه می کارم تا شادی چشمه ها بجوشد,
بغرد و به تو برساند پیام مرا این چنین
دوستت دارم ...

تنها جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

به نام کسی که یادش در بهار من ،

نامش در اندیشه من ،

عشقش در قلب من ،

کلامش در دفتر من ،

دیدارش آرزوی من است...

* تک ستاره فقط... جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

می پرستم عشق و مستی را که صادقانه بر قلبم خیمه زده است.
صدف زیبا آنست که مروارید را هرآنقدر هم بزرگ باشد در خود جای دهد : با افتخار

تنها جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

تو را من چشم در راهم
درآن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام ُ گرم یاآوری یا نه ُ من از یادت نمی کاهم

علی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.togan.blogfa.com

سلام. چرا وقتی آژی خبرم نمی کنی؟

ئه وین شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://asemanabi.blogfa.com/

[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب] = [عشق [گل] و [گل] زندگی]= [قلب][قلب][قلب][قلب]

تک ستاره ام یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

دیشب به درخانه یاررفتم مست
انگشت به درزدم گمان کردم هست
همسایه برون کرد سرزپنجره گفت
اوماه عسل رفت سپس پنجره رابست

*****
مستی بهانه کردم وچندان گریستم
تاکس نداند که گرفتارکیستم
یارب چه چشمه ایست محبت که من از آن
یک قطره نوش کردم و دریا گریستم

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

پروردگارا،"برای هرآنچه بمن ارزانی داشته ای ترا شاکرم، و بخاطر هرآنچه از تو میخواهم و برایم فراهم نمیآوری هزارا مرتبه بیشتر ترا سپاس، چرا که من قادر به تفکیک خیر از شر و سره از ناسره و خیر از شر نیستم"!!

جواد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام اجی
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد