عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

بی تابم...

تو واسه دیدن من مشتاقی من واسه دیدن تو بی تابم
تو شبا خواب منو میبینی من شبا به یاد تو می خوابم
تو به من حس قشنگی داری من به تو خیلی ارادت دارم
تا نگاهم میکنی میفهمم که به چشم های تو دعوت دارم
  

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.2241531.blogsky.com

سلام اومدم که بیایی اومدم تاتورو کنارخودم داشته باشم موافقی خبرکن تاشمارولینک کنم مرسی

تنها پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

به چشمای تو سوگند
که عشقت واسه من رنگ جنونه
به چشمای تو سوگند
که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه
اگه یار تو باشم با این دستای خسته ام
واسه تو لونه میسازم تو همین قلب شکسته ام
به چشمای تو سوگند به چشمای تو سوگند

مهدی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://lover-novin.blogfa.com

سلام.وبلاگ خیلی زیبایی دارید.من وبلاگ شما رو از طریق وبلاگ ( بیا تو حالکده ) پیدا کردم.من وبلاگتون رو لینک میکنم تا بتونم دوباره بهتون سر بزنم.خوشحال میشم شما هم به وبلاگم سری بزنید و اگه وبلاگم مورد پسند شما بود، شما هم ما رو قابل بدونید و وبلاگم رو لینک کنید.

ثنا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام عزیزم
متن شعر(بی تابم) خیلی خیلی زیبا
میشه لطف کنی اهنگش را برام ایمیل کنی
واقعا ممنونت میشم
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد